اسٹور سیل انوائس کے ساتھ کاروبار کو ٹریک کرنے کا آسان طریقہ

کسی کاروبار کو منظم کرنے کے لئے خوردہ کاروبار کے مالک سے کافی محنت اور صحیح حکمت عملی کی ضرورت ہوتی ہے۔ بعض اوقات ، حکمت عملی پر عمل درآمد کافی تھکا دینے والا ہوسکتا ہے۔ پروڈکٹ مینیجمنٹ کی حکمت عملی سے مالی انتظام تک شروع کرنا۔ اس میں اسٹور سیل انوائسز سے باخبر رہنے کا کاروبار شامل ہے۔

کاروبار کو آسانی سے چلانے کے ل management انتظام کیوں ضروری ہے اس کی وجہ یہ ہے کہ کاروباری تسلسل واقعتا اس پر منحصر ہوتا ہے کہ کاروبار کا مالک اپنے کاروبار کو کس طرح منظم کرتا ہے۔ سامان کے اچھ stockے اسٹاک کو سنبھالنے سے شروع کرنا تاکہ گاہک کاروبار میں مالی لین دین کا انتظام کرنے کے ل still اپنی پسند کی اشیا سے لطف اندوز ہوسکیں۔

مالی انتظام ان چیزوں میں سے ایک چیز ہے جو اس بات کا تعین کرسکتی ہے کہ کاروبار صحت مند ہے یا نہیں۔ اچھی مالی نظم و نسق کا مطلب یہ ہے کہ کاروبار صحت مند ہے اور اگلے چند سالوں تک آسانی سے چل سکتا ہے۔ اس کے برعکس ، اگر مالی حالات خراب ہیں تو ، کاروبار زیادہ دن نہیں چل سکتا ہے۔

مالیاتی انتظام کے بہترین اوزار میں سے ایک یہ ہے کہ اس میں پیش آنے والے ہر کاروبار میں صاف ستھری ریکارڈ رکھنا۔ بطور کاروباری شخص کو آپ کو فروخت کی جانے والی ہر مصنوعات اور ہر اجزاء کو خریدنے کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ آپ ایک خاص مدت میں کاروباری منافع کا حساب لگاسکیں۔ مدت کے اختتام پر ، لین دین کا ثبوت مالی بیانات تیار کرنے کا ایک اہم حصہ ہوگا۔

لہذا ، ہر خوردہ کاروبار کے ل transaction ہر لین دین کے لئے اسٹور سیل انوائس کی ضرورت ہوتی ہے۔ اسٹور سیل انوائس کے ذریعہ ، کاروباری مالکان کے لئے یہ دیکھنا آسان ہوگا کہ ایک خاص مدت کے اندر کون سے سامان یا خدمات فروخت ہوئی ہیں۔ تب ، سیل انوائس اسٹاک لینے کے حساب کتاب میں بھی آسانی پیدا کرے گی۔

اسٹور سیل انوائس کے ساتھ ٹریک اوور

 

اسٹور سیل انوائس ایک دستاویز ہے جو کمپنی کی فروخت کے لین دین کے ثبوت کے طور پر کام کرتی ہے۔ سیل انوائس کی 2 کاپیاں ہیں۔ پہلے ، لین دین کرنے والے خریداروں کو دیا جائے۔ دوسرا ، کمپنی کے ذریعہ فروخت کے لین دین کے ریکارڈ کے طور پر رکھنا۔

سیل انوائس میں کمپنی کے نام ، لوگو اور تفصیلات ، خریدے گئے سامان یا خدمات کی قسم اور رقم ، جیسے ہر ایک لین دین کی تاریخ اور ادائیگی کے ریکارڈ شامل ہیں جیسے اہم اجزاء پر مشتمل ہے۔ اگر ادائیگی ایک ہی وقت میں کی گئی ہے ، تو پھر تفصیل کے ساتھ مکمل لکھا جائے گا۔ اگر قسطوں کے ذریعہ ، قسط کی رقم منسلک ہوجائے گی۔

اسٹور سیل انوائس کا فائدہ یہ ہے کہ کمپنی نے کمائے ہوئے کاروبار کو ٹریک کیا۔ یہ مندرجہ ذیل نمونہ میں بیان کیا گیا ہے:

آمدنی کا ریکارڈ جو کاروبار کا وسیلہ ہے

 

اسٹور سیل انوائس ایک لین دین ظاہر کرنے کے لئے کمپنی کی طرف سے جاری کردہ سرکاری دستاویز ہے۔ سیل انوائس میں ، فروخت کا ریکارڈ موجود ہے جو کاروبار کا ذریعہ ہے۔ کمپنی کے تمام انوائس انوائس میں ٹرانزیکشن ریکارڈ جمع ہوتے ہیں جو کمپنی کے ذریعہ کمائے گئے کاروبار کا حساب کتاب کرتے ہیں۔ اس نے کہا ، کاروبار کو ٹریک کرنے کا بنیادی طریقہ یہ ہے کہ اسٹور کے سیل انوائس میں موجود فروخت کی مقدار کو اکٹھا کیا جائے۔

ٹیکس کی ادائیگی

 

کسی اسٹور سیل انوائس میں ، سامان کی فروخت کے ریکارڈ کے علاوہ ، اس کے ساتھ عام طور پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس (VAT) کا ریکارڈ بھی ہوتا ہے جسے ادا کرنا ضروری ہے۔ اس سے کمپنیوں کو کارپوریٹ ٹیکس کے حساب کتاب کا خیال رکھنے میں آسانی ہوگی۔ آخر میں ، یہ کمپنی کے کاروبار اور منافع کو ٹریک کرسکتا ہے۔

بلنگ میں آسانی

 

کچھ لین دین کریڈٹ کے ذریعہ کیا جاتا ہے یا قسطوں میں ادا کیا جاتا ہے۔ واضح اسٹور سیل انوائس کے ساتھ ، کمپنیوں کو صارفین سے جمع کرنا آسان ہوجائے گا۔ ان بلوں کے مراحل سے متعلق ریکارڈ جو ادائیگی کیئے گئے ہیں اور وہ بل جن کی ادائیگی صارفین نے نہیں کی ہے وہ کمپنی کے کاروبار کا سراغ لگانے کا ایک اہم حصہ ہیں۔

مختصرا، ، اسٹور سیل انوائسز کو کمپنی کے کاروبار کی رقم کے ساتھ ساتھ فروخت کردہ اشیاء کی تعداد سے ملنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

کمپنی میں موجود اسٹور سیل انوائس کے ریکارڈ اس بات کا ثبوت ہوسکتے ہیں جو مالی بیانات سے منسلک ہیں۔ لہذا ، ہر لین دین کے لئے سیل انوائس بنانا ضروری ہے۔

اگرچہ زیادہ تر کمپنیاں اب بھی سیل انوائس بنانے کیلئے دستی طریقہ استعمال کرتی ہیں ، لیکن انوائس بنانے کا ایک آسان اور زیادہ عملی طریقہ ہے۔ ان میں سے ایک اکاؤنٹنگ سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے ہے۔ اکاؤنٹنگ سوفٹویئر کی ایک مثال جو سیل انوائس کی خصوصیت کے ساتھ آتی ہے وہ جرنال از میکاری ہے۔

روزنامچے کے ساتھ ، آپ کو دستی طور پر سیل انوائسز بنانے کی ضرورت نہیں ہے۔ صرف مطلوبہ ڈیٹا درج کریں اور جرنل سیل انوائس پر خود بخود کارروائی کرے گا۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کو مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالی رپورٹوں ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، جیسے ریکارڈنگ خریداری رسیدوں اور ادائیگیوں کے ساتھ انتظام کرنا آسان بنا سکتا ہے۔

آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن جورنال بذریعہ میکاری استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ کاروبار کے مالی اعداد و شمار پر جرنال کے ذریعہ مناسب طریقے سے کارروائی کی جاتی ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Check Also

ای کامرس بزنس میں سیلز ٹیکٹیکس سے بڑا فائدہ

فی الحال ، بہت سے کاروباری افراد روایتی طریقے سے مختلف ای کامرس چینلز کو …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *