ای کامرس بزنس میں سیلز ٹیکٹیکس سے بڑا فائدہ

فی الحال ، بہت سے کاروباری افراد روایتی طریقے سے مختلف ای کامرس چینلز کو اپنی مصنوعات بیچنے میں تبدیل ہوگئے ہیں۔ ہر ای کامرس تاجر کو یقینی طور پر تیزی سے سخت مقابلے کے دوران فروخت بڑھانے کے لئے حکمت عملی کی ضرورت ہے۔

ایک بزنس مین کے طور پر جو ایک آن لائن اسٹور چلاتا ہے ، آپ کو فروخت کردہ مصنوعات کی تقسیم کے مطابق آپ کو صارفین کی ضروریات پر توجہ دینے کی ضرورت ہوتی ہے۔ نہ صرف نئے صارفین ، بلکہ وفادار گراہک جو آپ کے اسٹور میں بار بار لین دین کرتے ہیں۔ فروخت میں اضافہ اور زیادہ منافع کمانے کے ل order ، درج ذیل ای کامرس میں فروخت کے مختلف حربوں پر عمل کرنے کی کوشش کریں:

اپسلنگ پریکٹس

کیا آپ نے کبھی upselling اصطلاح کے بارے میں سنا ہے؟ لہذا ، فروخت ایک فروخت کی تکنیک ہے جو صارفین کو پہلے سے ہی مصنوعات کا پریمیم ورژن خریدنے کی پیش کش کرتی ہے۔

کہا جاتا ہے کہ خریداروں کو نئے خریداروں کو لانے کے مقابلے میں فروخت کو بڑھانے کے لئے ایک مؤثر مارکیٹنگ تکنیک کہا جاتا ہے۔ بعض اوقات صارفین کو یہ یاد دلانے کی ضرورت محسوس ہوتی ہے کہ ایسی دوسری مصنوعات بھی ہیں جن کو انہیں ایک ساتھ ہی خریدنا چاہئے۔

فروخت کرنے کی مشق کی ایک مثال مصنوعات A اور B کے لئے بنڈل کے اختیارات فراہم کرنا ہے ، تاکہ انفرادی طور پر قیمت خریدنے سے قیمت سستی ہو۔

کچھ خوردہ مصنوعات کے ل you ، آپ ٹریول پیک پیکیج کی پیش کش بھی کرسکتے ہیں ، جس سے صارفین کو ایسا لگتا ہے کہ وہ کم قیمت ادا کررہے ہیں ، لیکن زیادہ مصنوعات مل رہے ہیں۔

اپسلنگ کی مشق کرتے وقت آپ کو دو چیزوں پر توجہ دینی چاہئے۔ پہلے ، جس پروڈکٹ کی آپ پیش کرتے ہیں وہ صارفین کی بنیادی ضروریات کے مطابق ہو۔ دوسرا ، آپ کی نئی مصنوع کا مقابلہ کرنا چاہئے اور اس کے تخمینے کے مطابق اضافی لاگت کے قابل ہونا چاہئے۔

 

جواب دیں رفتار

ای کامرس میں اپنے اسٹور کی کارکردگی کو برقرار رکھنے کے بہت سے طریقے ہیں۔ ان میں سے ایک گاہک کی چیٹ پر جواب دینے کی رفتار کو برقرار رکھنا ہے۔

آپ صارفین سے اچھے تعلقات برقرار رکھنے کے لئے ای کامرس پر دستیاب براہ راست چیٹ کی خصوصیت سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ چیٹ کی خصوصیت ان صارفین کی مدد کرے گی جن کو آپ کی مصنوعات کو آرڈر کرنے میں دشواری پیش آتی ہے۔

آپ کچھ صارفین کو یاد دلاتے ہیں جنہوں نے چیٹ کی خصوصیت کے ذریعے اپنی خریداری مکمل نہیں کی ہے۔ آپ براہ راست چیٹ صارفین کے لین دین کو مکمل کرنے کی ترغیب دینے کے ل use استعمال کرسکتے ہیں۔ ہوسکتا ہے کہ آپ اضافی چھوٹ ، مفت ترسیل کی پیش کش کرکے یا محض انہیں یاد دلاتے ہوئے یہ کام کرسکتے ہیں کہ اگر وہ مطلوبہ مصنوع فروخت ہورہا ہے یا جلد ختم ہوجائے گا۔

 

وفادار کسٹمر کی تعریف

ان جیسے وفادار صارفین کو انعام دینے کا ایک طریقہ وفاداری پروگراموں کے ذریعے ہے۔ بہت سارے طریقے ہیں جن سے آپ اور آپ کے صارفین اس وفاداری پروگرام سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

ایک مثال کسٹمر پوائنٹس کی فراہمی ہے جو چھوٹ یا مفت مصنوعات کے لئے جمع اور تبادلہ کی جاسکتی ہے۔ اس کے علاوہ ، آپ صارفین کو اپنی مصنوعات کے ساتھ زیادہ وفادار بنانے کے لئے صرف ممبر رعایت خدمات بھی فراہم کرسکتے ہیں۔

نہ بھولنا ، مفت ڈاک پروگرام ای کامرس میں کاروبار فروخت کرنے میں کامیابی میں بھی اپنا کردار ادا کرتا ہے۔

معمول کی بنیاد پر مالی رپورٹوں کا جائزہ لیں

کسی کاروبار میں فروخت کی کامیابی کے لئے مالی رپورٹس کا اہم کردار ہوتا ہے۔ موجودہ مالیاتی پوزیشن اور مالی صحت کے بارے میں معلومات کو فروخت کی حکمت عملی کی سمت کا تعین کرنے میں بطور حوالہ استعمال کیا جاسکتا ہے۔

تاکہ ہر فیصلے جیسے اشتہاری اخراجات کی مقدار ، اشتہار دینے والے مصنوعات اور اس طرح کا حساب کتاب لیا جاسکے۔ امید یہ ہے کہ آپ غلط فیصلہ نہیں کریں گے جس سے آپ کے کاروبار پر لاگت آسکتی ہے۔

کلاؤڈ کمپیوٹنگ کی بنیاد پر ، میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل حقیقی وقت میں آپ کے کاروبار کی مالی حالت کی نگرانی کرے گا۔ جریدہ متعدد خصوصیات سے آراستہ ہے ، جیسے مالی کارکردگی کا ڈیش بورڈ ، سیلز رپورٹس ، انوینٹری ، لین دین سے صلح ، بشمول خریداری کی رسیدوں اور ادائیگیوں کی ریکارڈنگ۔

جرنل بذریعہ میکاری آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن کا استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ جرنال کے ذریعہ کاروباری مالیاتی ڈیٹا پر صحیح عملدرآمد ہوتا ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں