ای کامرس بیچنے والوں کے لئے آمدنی کا بیان دینے کے لئے نکات

مختلف کاروباری شعبوں میں کاروباری پیشرفتوں کی نشاندہی کرنے کے لئے آمدنی کا بیان سب سے اہم جز ہے۔ کسی خاص مدت میں نفع یا نقصان کی مقدار معلوم کرنے کے لئے یہ رپورٹ بنیادی مقصد ہے۔ اس کے باوجود ، ابھی بھی بہت سارے کاروباری اداکار ہیں جو سمجھتے ہی نہیں ہیں کہ آمدنی کا مثالی بیان کس طرح بنانا ہے۔

آمدنی کے بیانات ای کامرس بیچنے والے سمیت بڑی اور چھوٹے دونوں کمپنیاں استعمال کرتے ہیں۔ ای کامرس پلیٹ فارم پر فروخت کنندگان کے لئے منافع اور نقصان کی ریکارڈنگ مصنوعات کی فروخت کی سرگرمیوں کے دوران ہونے والے مالی فوائد اور نقصانات کی نگرانی کرتی ہے۔

آمدنی کا بیان آسان ترین ابتدائی رپورٹ ہے کیونکہ اس میں مالی پیچیدہ مالی بیلنس شیٹ اور کیش فلو بیان سے کہیں زیادہ آسان اعداد و شمار کی ضرورت ہوتی ہے۔ ای کامرس کے تاجر اس وقت تک رپورٹوں کو زیادہ سے زیادہ آسان بنا سکتے ہیں ، جب تک کہ وہ رپورٹ میں موجود تمام اہم اجزاء کو اپنے پاس رکھیں۔

 

سادہ آمدنی بیان کے اجزاء

رپورٹس بیچنے والے کے کاروبار کو چلانے میں ہونے والی آمدنی اور اخراجات کی نگرانی کے لئے کارآمد ہیں۔ رپورٹنگ کو اس کے ساتھ جانے والے اہم اجزاء سے الگ نہیں کیا جاسکتا۔ عام آمدنی کا بیان دینے کے لئے اجزاء مندرجہ ذیل ہیں۔

 

آمدنی

انکم جو آمدنی کے بیان کا جزو سمجھا جاتا ہے وہ کاروباری آپریشنل اور غیر آپریشنل سرگرمیوں سے حاصل ہونے والی آمدنی ہے۔ آپریٹنگ سرگرمیوں سے حاصل ہونے والی آمدنی کی ایک مثال مصنوعات کی تیاری ، فروخت اور مارکیٹنگ سے حاصل ہونے والا منافع ہے۔

دریں اثنا ، غیر آپریٹنگ آمدنی بیرونی فروخت اور خرید سرگرمیوں سے حاصل ہوتی ہے ، مثال کے طور پر بینکوں میں موجودہ کاروباری سرمائے سے دلچسپی ، کاروباری خصوصیات کو لیز پر دینا ، اور اسٹریٹجک شراکت داری۔

 

فروخت سامان کی قیمت

فروخت کردہ سامان کی قیمت اس جگہ پر سامان اور / یا خدمات کی تیاری پر آنے والے کل اخراجات اور بنیادی اخراجات ہیں جہاں سامان بیچا یا استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ایک مثال سامان فروخت کرنے کے لئے انوینٹری کی خریداری کی قیمت ہے۔

 

کل منافع

مجموعی منافع کل آمدنی کا پورا منافع ہے جو فروخت شدہ سامان کی قیمت سے کم ہوا ہے۔ مجموعی منافع عام طور پر اس بات کا تعین کرنے کے لئے ایک معیار کے بطور استعمال ہوتا ہے کہ آیا بیچنے والے کو فروخت کی قیمت میں اضافہ کرنے کی ضرورت ہے یا فروخت شدہ سامان کی قیمت کو کم کرنا ہے۔ مجموعی منافع کے حساب کتاب میں ٹیکس کی کٹوتی اور اضافی سود شامل نہیں ہے۔

 

آپریٹنگ اخراجات

آپریٹنگ اخراجات بیچنے والے سامان کی قیمت سے باہر کے تمام اخراجات اور اخراجات ہیں۔ ای کامرس میں فروخت کنندگان کے لئے آپریٹنگ اخراجات کی مثالوں میں اشتہارات ، مصنوع کی تصویر کے اخراجات ، اور ملازمین کی تنخواہ اگر کوئی ہیں۔

 

خالص منافع

خالص منافع کل آمدنی اور منافع کی کل رقم سے حاصل کیا جاتا ہے ، پھر فروخت کردہ سامان کی قیمت اور ٹیکس کے اخراجات سے کٹوتی کی جاتی ہے۔ یہ خالص منافع بیچنے والے کے لئے آمدنی کا ایک ذریعہ ہے۔

 

نقصان

یہاں نیچے کی قیمتیں قیمتیں ہیں جو اہم کاروبار کے علاوہ کسی اور چیز کے ل inc ہوسکتی ہیں۔ مثال کے طور پر ، اثاثوں کی فروخت کے لئے استعمال ہونے والے اخراجات جو کم ہو رہے ہیں یا پیسے کھو رہے ہیں ، قانونی چارہ جوئی کے اخراجات ، اور دیگر غیر متوقع اخراجات۔

 

ای کامرس میں فروخت کنندگان کے لئے آمدنی کا بیان

 

ایک عام آمدنی کا بیان دینے میں بنیادی اجزاء کو جاننے کے بعد ، بیچنے والے کو آمدنی کا بیان تیار کرنے کے مثالی طریقے کو سمجھنا ہوگا۔ عام آمدنی کا بیان تیار کرنے کا طریقہ یہاں ہے۔

آمدنی ، فروخت کردہ سامان کی قیمت ، آپریٹنگ اخراجات اور اسی طرح کا ڈیٹا استعمال کرکے ٹرانزیکشن جرنل بنائیں۔
عام لیجر میں تمام لین دین کی سرگرمیاں شامل کریں۔
ٹرائل بیلنس رپورٹ بنائیں اور ورکنگ پیپرز یا ورک شیٹس تیار کریں۔
ای کامرس میں مصنوعات کی فروخت اور منافع اور نقصان کے کالم میں ہونے والے اخراجات سے محصولات کے کھاتے میں تمام بیلنس ریکارڈ کریں۔
پیش کردہ فارمیٹ کو سمجھیں۔ بیچنے والے کی شناخت یا اسٹور کا نام ، آمدنی کے بیان کی قسم ، اور مدت کے اختتام پر رپورٹ لکھیں۔
پھر تین اہم اجزاء کی فہرست بنائیں ، یعنی کل محصول ، فروخت کردہ سامان کی کل قیمت ، اور منافع یا نقصان۔ یہ تینوں اجزا انکم اسٹیٹمنٹ کا بنیادی شکل بناتے ہیں جو پیش کرنا ضروری ہے۔
آمدنی اور فروخت کردہ سامان کی قیمت سے متعلق ڈیٹا انکم کالم میں ورکنگ پیپر سے نقل کیا گیا ہے۔ دریں اثنا ، منافع اور نقصان کا جزو کل محصول اور فروخت شدہ سامان کی کل لاگت کے درمیان فرق ہے۔
اگر فروخت شدہ سامان کی قیمت کی قیمت سے زیادہ محصولات زیادہ ہو تو ، منافع ہوتا ہے۔ اس کے برعکس ، اگر فروخت شدہ سامان کی لاگت سے کل آمدنی زیادہ نہ ہو تو نقصان ہوسکتا ہے۔

آپ کے آن لائن فروخت کنندگان کے لئے ، مالیاتی رپورٹس بنانا اور ان کی نگرانی کرنا یقینا an ایک ذمہ داری ہے جسے کاروبار کی ترقی کو فروغ دینے کے لئے پورا کیا جانا چاہئے۔ ان رپورٹس کو بنانے اور مانیٹر کرنے کے عمل کو آسان بنانے کے ل you ، آپ اکاؤنٹنگ سوفٹویئر پر بھروسہ کرسکتے ہیں جیسا کہ جرنال از میکاری۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کو مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالی رپورٹوں ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، جیسے ریکارڈنگ خریداری رسیدوں اور ادائیگیوں کا انتظام کرنے میں آسان بنا سکتا ہے۔

آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن جورنال بذریعہ میکاری استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ کاروباری مالی اعداد و شمار کی صحیح کارروائی ہوتی ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ تک پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20٪ ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں