ای کامرس کاروبار کے Manage منیجمنٹ انوینٹری کے چیلنجوں کا جواب

انڈونیشیا میں ای کامرس کی حالت

انڈونیشیا کی ڈیجیٹل معیشت دنیا کی نمایاں ترین ترقی پذیر منڈیوں میں سے ایک ہے۔ اس صنعت کو 2025 تک 133 بلین امریکی ڈالر تک پہنچنے کا ہدف ہے۔ خاص طور پر ، خود ای کامرس انڈسٹری کا تخمینہ ہے کہ ڈیجیٹل انڈسٹری کی قدر کے نصف حصے میں حصہ ڈالے گا۔

ای کامرس بعض جماعتوں کے مابین ایک ڈیجیٹل تجارتی لین دین ہے ، یہ تنظیموں اور تنظیموں کے درمیان ، افراد اور افراد کے ساتھ ساتھ تنظیموں اور افراد کے درمیان بھی ہوسکتا ہے۔

کوڈ – 19 وبائی امراض کی وجہ سے معاشی کساد بازاری کے خطرے کے درمیان ، 2020 میں انڈونیشیا میں ای کامرس میں 91 فیصد اضافے کی توقع کی جارہی ہے۔ 54 of کی اصل پروجیکشن سے

بینک انڈونیشیا کا اندازہ ہے کہ حکومت کی طرف سے عائد PSSB پالیسی کا ای کامرس انڈسٹری پر مثبت اثر پڑا ہے۔ مارچ 2020 تک ، ای کامرس لین دین میں 18.1 فیصد اضافے سے 98.3 ملین ٹرانزیکشن ہوئے ہیں جن کی لین دین کی کل مالیت 1.4 بلین امریکی ڈالر یا 9.9 فیصد اضافے کے ساتھ ہے۔

2020 میں سرکلو اور راوینری کے ذریعہ شائع کردہ ‘نیویگیٹ انڈونیشیا کا ای کامرس’ کے عنوان سے ایک تحقیق کی بنیاد پر ، انڈونیشیا میں زیادہ تر یا 93 فیصد انٹرنیٹ صارفین نے ای کامرس کے ذریعہ ضروریات کی تلاش کی اطلاع دی ، اور ان میں سے 88٪ نے آن لائن مصنوعات خریدیں۔

ابتدائی طور پر آف لائن ہونے سے ڈیجیٹل چینلز میں تجارتی سرگرمی میں ردوبدل کی وجہ سے اس کا آغاز ہوا۔ اخراجات کے رویے میں تبدیلی کو مستقل سمجھا جاتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ کوویڈ ۔19 وبائی مرض کے خاتمے کے بعد بھی ، قریب 12 ملین صارفین طویل عرصے میں آن لائن خریداری کی عادات کے ساتھ آرام دہ سمجھے جاتے ہیں۔

 

ای کامرس بزنس انوینٹری کا انتظام کرنے کے  لیے چیلنجز

انڈونیشیا میں ای کامرس کے حالات کی ترقی کا مشاہدہ کرتے ہوئے ، آپ کو بطور ای کامرس بزنس مین کاروباری سرگرمیوں میں درپیش چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس معاملے میں ، خاص طور پر اسٹاک کاروبار کی سرگرمی سے متعلق ہے۔ اگرچہ انوینٹری مینجمنٹ کو ای کامرس کاروباروں کی کامیابی کی کلید سمجھا جاتا ہے۔

جب آپ ای کامرس پر ملٹی چینل انداز میں مصنوعات بیچتے ہیں تو ، انوینٹری مینجمنٹ بہت حساس ہوجاتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ای کامرس کے ذریعہ کاروبار کی رسائ یقینی طور پر روایتی کاروباروں سے کہیں زیادہ وسیع ہے ، تاکہ انوینٹری کنٹرول زیادہ کثرت سے ہو۔

لہذا ، حل یہ ہونا چاہئے کہ تمام سیل چینلز کی واضح نگرانی کی جائے تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ آن لائن ظاہر ہونے والا اسٹاک آپ کے اسٹاک کی درست عکاسی کرتا ہے۔ اسٹاک کی اسامیوں سے بچنے کے ل This ایسا کرنے کی ضرورت ہے جو فروخت (نقصان کی فروخت) کے نقصان کا سبب بنے۔

اگر ای کامرس کا کاروبار بڑھنا شروع ہوگیا ہے تو ، آپ کو گاہکوں تک پہنچنے کے لئے حب گودام کے مقام پر غور کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ یقینی طور پر تیزی سے ترسیل کی مدت کے ساتھ گاہکوں کی اطمینان میں اضافہ کرے گا اس کے مقابلے میں اگر یہ صرف ایک ہی جگہ پر ہے۔

آپ کو صحیح انوینٹری سافٹ ویئر استعمال کرنے کی ضرورت ہے ، وہی ایک ہے جو بہت سے مقامات پر اسٹاک اشیاء کو درست اعداد و شمار کے ساتھ منظم کرسکتا ہے اور حقیقی وقت میں اس پر قابو پایا جاسکتا ہے۔

اگلا چیلنج اسٹاک کے اعداد و شمار اور خود سامان کی اصل حالت کے درمیان فرق ہے۔ اگر اس پر قابو نہیں پایا جاسکتا ہے تو ، اس سے صارفین کا اعتماد یقینی طور پر کم ہوگا۔

 

ای کامرس بزنس انوینٹری کا انتظام کرنے کا حل

ای کامرس کے ذریعہ خوردہ کاروبار کی فہرست کو سنبھالنے میں آپ کو درپیش بہت ساری چیلنجوں کے درمیان ، آپ کو یقینی طور پر ایسی چیزوں کی فراہمی کے لئے ٹھوس حکمت عملی کی ضرورت ہے جو ای کامرس کے ذریعے تجارت کی جاتی ہے۔

ارنسٹ یوسوہ ، بیچنے والے مارکیٹ پلیس پریکٹیشنر نے بتایا کہ کیسے بازار کے راستے خوردہ فروش انوینٹری کا صحیح طریقے سے انتظام کرکے زندہ رہتے ہیں ، خاص کر موجودہ کساد بازاری کے دوران۔

ای کامرس ریٹیل بزنس میں ، مارکیٹ کے ذریعہ ، آپ کو بہت سے مارکیٹ پلیٹ فارم پر ایک آن لائن اسٹور کھولنے کا مشورہ دیا جاتا ہے تاکہ فروخت اور انوینٹری کا کاروبار تیزی سے چل سکے۔

آپ کو بہت سارے حریفوں کے مقابلے میں نہ صرف مسابقتی قیمتوں کی حکمت عملی کو نافذ کرنے کی ضرورت ہے ، بلکہ یہ بھی یقینی بنانا ہے کہ فروخت ہونے والے سامان کا اسٹاک ہمیشہ دستیاب ہے۔ سامان کے اسٹاک کی دستیابی سے آپ کے آن لائن اسٹور پر صارفین کا اعتماد بڑھ جائے گا۔

ملٹی چینل ای کامرس پر سامان کے اسٹاک کے انتظام کے لئے نکات
ملٹی چینل ای کامرس میں اسٹاک آئٹمز کے انتظام کیلئے متعدد نکات اور چالیں ، جن میں شامل ہیں:

بہترین بازار تلاش کریں
آپ کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ اپنے سیلنگ اکاؤنٹ کو کسی ایسے بازار کے چینل پر رجسٹر کریں جس میں زیادہ ٹریفک اور بہت سارے زائرین ہوں ، یقینا quality معیار والے بھی۔

 

نیچے اسٹاک کا تعین کریں۔

اگر آپ کی فروخت ہر روز ہورہی ہے تو ، آپ اوسطا اوسط فروخت کی بنیاد پر سامان کا ذخیرہ طے کرسکتے ہیں۔

 

اسٹاک کی اصل معلومات شائع کریں

اپنے بازار کے سبھی چینلز پر اسٹاک کی اصل معلومات ظاہر کرنا بہت ضروری ہے۔ مقصد یہ نہیں ہے کہ صارفین ایسے سامان کا آرڈر دے کر مایوس ہوجائیں جو حقیقت میں دستیاب نہیں ہیں۔ حقیقی حالات سے ملنے والے اسٹاک کی دستیابی یقینی طور پر آپ کے آن لائن اسٹور پر گاہکوں کے اعتماد میں اضافہ کرے گی۔

 

ایک سادہ ایس کیو (اسٹاک کیپنگ یونٹ) کوڈ بنانا

ایک اور مناسب انوینٹری مینجمنٹ حکمت عملی یہ ہے کہ آسان ایس کیو کوڈ بنائیں جو سمجھنے میں آسان ہیں۔ اس سے ملازمین کو کوڈ کے معنی سمجھنے اور آنے والے یا جانے والے اسٹاک آئٹمز کا تجزیہ کرنا آسان بنادیں گے۔ یہ حکمت عملی بہت کارآمد ہے جب وقتا فوقتا آپ کے پاس ملازم ہوں اور آپ کو تھوڑے وقت میں اسٹاک آئٹمز کے حالات کو سمجھنے کے لئے ڈھال لینا چاہئے۔

ایس کیو کے ذریعہ موثر طریقے سے انوینٹری کا نظم کریں
ایس کے یو یا اسٹاک کیپنگ یونٹ ایک انوکھا کوڈ ہے جو ہر قسم کی اشیاء کو دیا جاتا ہے ، چاہے وہ کمپنی خریدے یا بیچے۔ SKUs گودام کے افسران کو فروخت کے لئے مصنوعات لینے میں آسانی پیدا کرسکتے ہیں۔

انوینٹری کی سرگرمیوں میں ، ارنسٹ بیچنے والے کو سفارش کرتا ہے کہ وہ اسٹاک مینجمنٹ کی سہولت کے لئے ایس کیو کا استعمال کریں۔ گودام میں اور مارکیٹ پلیس کے اکاؤنٹ میں ان لوگوں کے درمیان ایس کیو کوڈ کا شامل ہونا لازمی ہے تاکہ جب سامان بازار میں فروخت کیا جاتا ہے تو ، گودام میں موجود سامان کا اسٹاک خود بخود ریکارڈ ہوجاتا ہے۔

اس کے علاوہ ، بیچنے والے کو بھی خریداری کے مقاصد کے ل stock اسٹاک لینے یا اسٹاک گنتی کی درست حکمت عملی پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ اسٹاک لینے کا کام جسمانی اسٹاک کی اصل تعداد کے ساتھ جرنل میں درج اسٹاک کی تعداد کے حساب کو ایڈجسٹ کرکے کیا جاتا ہے۔

اسٹاک لینے کی سرگرمی کافی وقت طلب ہے کیونکہ بیچنے والے کو کمپنی کے سامان اسٹاک کی حالت کو براہ راست جانچنا پڑتا ہے۔ لہذا ، کمپنیوں کے پاس آن لائن اکاؤنٹنگ سوفٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے ایک موثر اسٹاک لینے کی حکمت عملی ہونی چاہئے۔

آپ کو آن لائن اکاؤنٹنگ سافٹ ویئر کی ضرورت ہے جس سے کبھی بھی اور کہیں بھی رسائی حاصل کی جاسکتی ہے۔ اس طرح ، انوینٹری اور مالیاتی انتظام کا عمل زیادہ آسانی اور درست طریقے سے چل سکتا ہے۔

جرنال از میکاری کے ذریعہ ، آپ حقیقی وقت میں اور انوینٹری ریکارڈوں کی نگرانی کرسکتے ہیں تاکہ انوینٹری مینجمنٹ آسانی سے چل سکے۔

 

اکاؤنٹنگ سافٹ ویئر ای کامرس کاروباری افراد کے لئے ایک حل ہے

جرنل انوینٹری سمری رپورٹ کی خصوصیت فراہم کرتا ہے۔ اس رپورٹ میں بتائی گئی تاریخ کے مطابق تمام انوینٹری اشیاء کی مقدار اور قیمت کی فہرست دی گئی ہے۔

جریدے میں مختلف نظریات کے ساتھ 2 انوینٹری حساب کتابی طریقے ہیں۔ سب سے پہلے ، اوسط طریقہ اور FIFO طریقہ (سب سے پہلے میں سب سے پہلے)۔

اوسط طریقہ
بیعانہ کا طریقہ یا عام طور پر اوسط طریقہ کے طور پر جانا جاتا ہے ایک ایسی قیمت کا اندازہ ہے جو اس سوال کی مدت کی اوسط قیمت پر مبنی ہے۔ پہلی فروخت کے وقت ، اس شے کی بڑی قیمت کی اوسط قیمت لی جائے گی

06/01/2017 کو فروخت 01/01/2017 کو خریدی گئی انوینٹری پہلے جاری کرے گی ، جو 30 یونٹ ہے۔ جب یہ کافی نہیں ہے تو ، 06/01/2007 کو کل فروخت کو پورا کرنے کے لئے 05/01/2017 کو داخل کردہ انوینٹری کی رقم دوبارہ لی جاتی ہے۔

اس طرح ، فروخت کردہ انوینٹری کی کل قیمت یہ ہے:

(450،000 + 100،000)

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کو مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالی رپورٹوں ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، جیسے ریکارڈنگ خریداری رسیدوں اور ادائیگیوں کا انتظام کرنے میں آسان بنا سکتا ہے۔

آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن جورنال بذریعہ میکاری استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ کاروباری مالی اعداد و شمار کی صحیح کارروائی ہوتی ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

100% LikesVS
0% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں