بزنس سیکٹر کے ذریعہ فیز 2 پی ایس بی بی رولز کی فہرست

کل 14 ستمبر 2020 کو پیر کے روز سے شروع ہونے والی ڈی کے آئی جکارتہ میں بڑے پیمانے پر سماجی پابندی کی پالیسی (پی ایس بی بی) دوبارہ نافذ العمل ہے۔ تاجروں کو پی ایس بی بی مرحلے 2 کے دوران قوانین پر عمل کرنے کا پابند کیا جاتا ہے۔ تاجروں کو جو 11 ضروری سیکٹرز میں کاروبار چلاتے ہیں انہیں ابھی بھی محدود انداز میں کام کرنے کی اجازت ہے ، ان 11 شعبوں کے علاوہ ، کاروباری سرگرمیوں کو مکمل طور پر کام نہ کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

کاروباری زمرے جن کو چلانے کی اجازت ہے

کام کے مقامات کی متعدد قسمیں ہیں جن میں پی ایس بی بی کی پالیسی کو نافذ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کا تعین 2020 کے گورنر ریگولیشن نمبر 88 کی بنیاد پر کیا گیا ہے جو 2020 کے گورنر ریگولیشن نمبر 33 میں ترمیم سے متعلق ہے جس میں صوبہ ڈی کے آئی جکارتہ میں کوویڈ 19 کو سنبھالنے میں بڑے پیمانے پر سماجی پابندیوں کے نفاذ سے متعلق ہے۔

ضابطے میں کہا گیا ہے کہ پی ایس بی بی کو درج ذیل اقسام والے کام کے مقامات کے لئے چھوٹ دی گئی ہے۔

غیر ملکی ملک کے نمائندے کا دفتر

ڈی کے آئی جکارتہ صوبائی حکومت PSBB دور میں بیرونی ممالک کے نمائندہ دفاتر کو کام جاری رکھنے کی اجازت دیتی ہے۔ اس کے علاوہ ، بین الاقوامی تنظیموں کو جو بین الاقوامی قانون کی دفعات کے مطابق سفارتی اور قونصلر فرائض انجام دیتے ہیں اور دوسرے کام انجام دیتے ہیں ان کو بھی کام کرنے کی اجازت ہے۔

BUMN اور BUMD

ریاستی ملکیت والے انٹرپرائزز (BUMN) اور علاقائی ملکیت سے چلنے والے انٹرپرائزز (BUMD) کو اب بھی کام کرنے کی اجازت ہے۔ خاص طور پر BUMN اور BUMD جو متعلقہ وزارتوں اور DKI جکارتہ صوبائی حکومت کے ضوابط کی پیروی کرتے ہوئے کمیونٹی کی بنیادی ضروریات کو پورا کرنے میں کوویڈ 19 کو سنبھالنے میں حصہ لے رہے ہیں۔

این جی اوز
اس کے علاوہ ، غیر سرکاری تنظیموں (این جی اوز) کو بھی کام جاری رکھنے کی اجازت ہے۔ یہ کمیونٹی تنظیمیں مقامی اور بین الاقوامی دونوں علاقوں سے آتی ہیں ، جو تباہی اور سماجی شعبوں میں مصروف ہیں۔

11 ضروری کاروباری شعبے
حکومت کے ذریعہ 11 ضروری کاروباری شعبے ہیں جنھیں محدود بنیادوں پر کام جاری رکھنے کی اجازت ہے۔ صحت کے شعبے میں مصروف کاروباری افراد کے علاوہ ، گیارہ ضروری کاروباری شعبے ہیں۔ کھانا ، کھانا اور مشروبات اجزاء۔ توانائی؛ مواصلات اور انفارمیشن ٹیکنالوجی؛ مالیات؛ رسد؛ مہمان نوازی تعمیراتی؛ تزویراتی صنعتیں ، بنیادی خدمات اور عوامی سہولیات۔ صنعتوں کو جو قومی اہم اشیاء اور کچھ چیزوں کے نامزد کیا گیا ہے۔ نیز روز مرہ کی ضروریات کا شعبہ۔

پی ایس بی بی کے فیز 2 کے دوران تاجروں کے لئے لازمی قواعد

ایف اینڈ بی کاروباری قواعد
پی ایس بی بی کے فیز 2 کے دوران اپنے کاروبار کو چلانے کے ل and ، کھانے پینے اور مشروبات کے شعبے (فوڈ اینڈ بیوریجز / ایف اینڈ بی) میں کاروباری افراد کی کئی ذمہ دارییں ہیں۔ ان میں سے ایک سروسز کو براہ راست ، آن لائن آرڈرنگ کے ذریعے ، یا ترسیل کی خدمات کے ذریعہ چھیننے کی خدمات کو محدود کررہی ہے۔

کھانا پکانے والے تاجروں کو بھی ضروری ہے کہ وہ کھڑے اور بیٹھ کر کم از کم 1 میٹر صارفین کے مابین لائن برقرار رکھیں۔ صرف یہی نہیں ، ان سے یہ بھی کہا گیا تھا کہ دفعات کے مطابق فوڈ ہینڈلنگ کے عمل میں صاف ستھرا صفائی ستھرائی کے اصولوں کو بھی نافذ کریں۔

ضوابط میں ، کھانے پینے کے تاجروں کو بھی دستانے یا کھانے کی رسیاں جیسے اوزار مہیا کرنا ہوں گے۔ مقصد یہ ہے کہ تیاری ، پروسیسنگ اور خدمت کے عمل میں کھانے کے لئے تیار کھانے کے ساتھ براہ راست رابطے کو کم سے کم کیا جائے۔ تاجروں کو بھی معیار کے مطابق فوڈ پروسیسنگ میں حرارتی عمل کی وافر مقدار کو یقینی بنانے کی ضرورت ہے۔

کام کے علاقوں ، سہولیات اور سامان کو صاف کرنا بھی ضروری ہے ، خاص طور پر کھانے کے ساتھ براہ راست رابطے میں سطحیں رکھنا۔ اس کے علاوہ ، صارفین اور ملازمین کے لئے صابن کے ساتھ ہینڈ واشنگ اسٹیشن کی فراہمی۔

بزنس مالک کی حیثیت سے ، آپ کو ان ملازمین پر پابندی لگانی ہوگی جو بیمار ہیں یا عام درجہ حرارت کو اوپر دکھاتے ہیں۔ یہ بھی کم اہم نہیں ہے ، فوڈ ہینڈلرز کو پیشہ ورانہ حفاظت اور صحت کے رہنما خطوط کے مطابق دستانے ، ہیڈ ماسک اور کام کرنے والے کپڑے استعمال کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

مہمان نوازی کرنے والے کاروباری افراد کے لئے قواعد
ہوٹلوں والے پی ایس بی بی فیز 2 کے دوران متعدد دفعات کے ساتھ اپنا کاروبار چلا سکتے ہیں۔ دوسری چیزوں میں ، مہمانوں کے لئے خصوصی خدمات کی فراہمی جو کنٹرول تنہائی کو انجام دینے کے خواہاں ہیں ، اور مہمانوں کو صرف کمرے کی خدمت کو بروئے کار لا کر ہوٹل کے کمرے میں سرگرمیاں کرنے کے قابل رہنا۔

ہوٹل مالکان یا منیجر بھی سرگرمیاں معطل کرنے اور ہوٹل سروس کی سہولیات بند کرنے کے پابند ہیں جو ہوٹل کے علاقے میں ہجوم پیدا کرسکتے ہیں۔

اس کے علاوہ ، آپ کو ملازمین کو پیشہ ورانہ حفاظت اور صحت کے رہنما خطوط کے مطابق ماسک ، دستانے اور کام کے کپڑے استعمال کرنے سے بھی منع کرنا ہوگا۔

ٹھیکیداروں کے لئے قواعد
جب پی ایس بی بی کی پالیسی بنتی ہے ، تو تعمیراتی شعبے میں کاروباری مالکان یا عام طور پر ٹھیکیداروں کے نام سے جانے جاتے ہیں ، انھیں متعدد قواعد لاگو کرنے کی ضرورت ہے۔ ان میں سے کچھ تعمیراتی کام کے مالکان یا خدمت فراہم کرنے والے ہیں جن کو کسی بھی فرد کو پروجیکٹ کے علاقے میں کوویڈ 19 کی روک تھام کے نفاذ کے لئے انچارج مقرر کرنا ہوگا۔

اس کے علاوہ ، انچارج فرد کو کارکنوں کی سرگرمیوں اور تعامل کو صرف منصوبے کے علاقے تک محدود رکھنا چاہئے۔ ٹھیکیدار کو پروجیکٹ کے علاقے میں رہتے ہوئے بھی تمام کارکنوں کو پناہ گاہ اور روز مرہ کی ضروریات فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔ اس میں کام کی جگہ پر ہیلتھ روم فراہم کرنا بھی شامل ہے جو صحت کی مناسب سہولیات سے آراستہ ہے۔

انچارج فرد ہر ایک کو ، دونوں کارکنوں اور مہمانوں سے منع کرتا ہے ، جن کے جسمانی درجہ حرارت سے اوپر کا درجہ حرارت کام کی جگہ پر رہتا ہے۔ اس کے علاوہ ، اس سے اپیل کی جاتی ہے کہ وہ ہر آؤٹ ریچ سرگرمی میں وضاحت ، تجویزات ، مہمات اور کوویڈ 19 سے بچاؤ کی تکنیک کو فروغ دیں۔

ایک اور اہم چیز منصوبے کے علاقے میں رہتے ہوئے کارکنوں کی صحت کی باقاعدہ نگرانی کرنا ہے۔

بنیادی ضرورت کے شعبے کے قواعد
ایک مثال کے طور پر ، بنیادی ضروریات کے حصول میں شامل کاروباری سرگرمیوں میں فوڈ ، مشروبات ، لباس ، توانائی ، مواصلات اور انفارمیشن ٹکنالوجی ، فنانس ، بینکنگ اور ادائیگی کا نظام ، اور رسد کا شعبہ شامل ہے۔

دریں اثنا ، روز مرہ کی ضروریات کو پورا کرنے کے شعبے میں خوردہ سامان کی فراہمی ، جیسے عوامی منڈیوں ، خریداری مراکز ، سپر مارکیٹوں اور گروسری کے اسٹال شامل ہیں۔ آخر میں ، یہاں ایک لانڈری سروس کا کاروبار بھی ہے۔

کاروباری افراد ، جو لوگوں کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے کاروباری شعبے میں مصروف ہیں ، ان کی ضرورت ہوتی ہے کہ وہ سامان کی قیمت میں اضافہ نہ کرکے معاشی استحکام اور صارفین کی قوت خرید کو برقرار رکھنے میں مدد فراہم کرنے ، ترسیل کی خدمات کے ذریعہ آن لائن کے ذریعہ سامان آرڈر کرنے کو ترجیح دیں۔

کاروباری اداکاروں سے بھی کہا جاتا ہے کہ وہ اپنے کاروباری احاطے میں باقاعدگی سے جراثیم کشی کا سامان سپرے کریں۔ اس کے علاوہ ، یہ دکان میں آنے والے ملازمین اور صارفین کے جسمانی درجہ حرارت کا پتہ لگاتا ہے اور ان کی نگرانی کرتا ہے۔ اس میں یہ یقینی بنانا بھی شامل ہے کہ جو ملازمین کام کرتے ہیں انہیں ہلکے بخار کا سامنا نہیں کرنا پڑتا ہے۔

ایف اینڈ بی سیکٹر میں قواعد و ضوابط کی طرح ، کاروباری مالکان کو کم از کم 1 میٹر کی حد میں صارفین کے مابین فاصلے پر پابندیاں عائد کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے علاوہ ، اس میں ہر ملازم کو پیشہ ورانہ حفاظت اور صحت کے رہنما خطوط کے مطابق کام کے کپڑے پہننے کی ضرورت ہوتی ہے۔

آخر میں ، صابن اور ہاتھ سے صاف کرنے والے صاف ستھرا ہاتھ سے دھونے کی سفارش کریں ، جس میں ہاتھوں کی مناسب اور آسانی سے رسائ کی سہولیات فراہم کی جائیں۔

ایک کاروباری کے طور پر ، آپ یقینی طور پر موجودہ PSBB فیز 2 پالیسی سے متاثر ہیں۔ ان میں سے ایک فنانس ڈویژن میں عملے سے آمنے سامنے ملاقات کیے بغیر مالی انتظام کرنے میں رکاوٹوں سے متعلق ہے۔

لیکن آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے ، آپ مالی رپورٹوں کی تشکیل ، نگرانی کے لئے انڈونیشیا میں دستیاب آن لائن اکاؤنٹنگ سافٹ ویئر ٹکنالوجی پر انحصار کرسکتے ہیں ، آسانی سے اور درست طریقے سے۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کا انتظام آسان بنانے کے ل various مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالیاتی رپورٹس ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، بشمول خریداری کے رسیدوں اور ادائیگیوں کو ریکارڈ کرنا۔

جرنل بذریعہ میکاری آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن کا استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ جرنال کے ذریعہ کاروباری مالیاتی ڈیٹا پر صحیح عملدرآمد ہوتا ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Check Also

ای کامرس کاروبار کے Manage منیجمنٹ انوینٹری کے چیلنجوں کا جواب

انڈونیشیا میں ای کامرس کی حالت انڈونیشیا کی ڈیجیٹل معیشت دنیا کی نمایاں ترین ترقی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *