بہت سے ای کامرس چینلز پر انوینٹری کا انتظام کرنے کی حکمت عملی

بہت سارے ای کامرس چینلز میں انوینٹری مینجمنٹ یا انوینٹری مینجمنٹ ، یقینا ، ایسی چیز ہے جس پر کاروباری اداکاروں کو دھیان دینا چاہئے۔ ای کامرس ہی خود آن لائن پلیٹ فارم جیسے بازاروں ، سوشل میڈیا اور ویب سائٹوں کے ذریعے تیار کردہ مصنوعات کی فروخت ہے۔

روایتی اسٹورز کے مقابلے میں سامان کی یہ آن لائن تجارت یقینی طور پر کاروبار کو وسیع پیمانے پر پہنچنے کی اجازت دیتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ آن لائن شاپنگ میں وقت اور جگہ پر کوئی پابندی نہیں ہے ، اس کے علاوہ یہ عمل بھی تیز ہے اور سیل فون پر چند “کلکس” کے ذریعہ بھی کیا جاسکتا ہے۔

تاہم ، ای کامرس نے جو سہولت پیش کی ہے اس کے پیچھے ، اس سے پیش آنے والے کئی نئے چیلنجز ہیں ، خاص طور پر مصنوعات کی انوینٹری کا انتظام کرنے میں۔

انوینٹری مینجمنٹ کی ترجمانی ان تمام پروڈکٹس کو کنٹرول کرنے کی کوشش کے طور پر کی جاسکتی ہے جن کا روزانہ کاروبار ہوتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنانا کہ اشیا کی دستیابی مستحکم رہے ان بیچنے والوں کے لئے بہت ضروری ہے جو ایک سے زیادہ ای کامرس چینل پر اپنی مصنوعات کی مارکیٹنگ کرتے ہیں۔

ذرا تصور کریں کہ کیا ایسے گاہک موجود ہیں جو ای کامرس چینلز میں سے کسی ایک میں خالی سپلائی کی وجہ سے اپنی ضرورت کی مصنوعات حاصل نہیں کرسکتے ہیں۔ یقینا. اس کا آن لائن شاپ کی شبیہہ پر برا اثر پڑے گا۔

لہذا ، سیلز چینل کی کھوج کو واضح کرنے اور نقصانات کا باعث بننے والے اسٹاک آسامیوں سے بچنے کے لئے بیچنے والوں کے ذریعہ سخت انوینٹری مینجمنٹ کو نافذ کرنا ضروری ہے۔

بہت سے ای کامرس چینلز پر انوینٹری مینجمنٹ کی حکمت عملی
اگرچہ یہ آسان نظر آرہا ہے ، ایک سے زیادہ چینلز میں انوینٹری کا انتظام آسان نہیں ہے۔ ایک سخت حص partsہ یہ بنانا ہے کہ مختلف ای کامرس چینلز پر فروخت ہونے والی مصنوعات اسٹاک میں موجود انوینٹری کی درست عکاسی کرتی ہیں۔

انوینٹری کے انتظام کے لئے مندرجہ ذیل ایک حکمت عملی ہے جس میں فروخت کے منافع کو بڑھانے کے لئے بیچنے والوں کو کرنے کی ضرورت ہے۔

 

ترجیح کے مطابق سامان کی درجہ بندی

بیچنے والے کے لئے یہ ضروری ہے کہ وہ اپنی ترجیحات کے مطابق فروخت کی مصنوعات کی درجہ بندی کریں۔ آئٹمز کے اس ترجیحی انتظام سے بیچنے والے یہ سمجھنے میں مدد کرسکتے ہیں کہ ان مخصوص مصنوعات میں سے کسی خاص وقت پر زیادہ کثرت سے آرڈر دیئے جاتے ہیں ، اور کون سی اشیا کاروبار کے لئے زیادہ اہمیت کی حامل ہیں۔ ای کامرس میں ہر چینل کی ٹارگٹ مارکیٹ کے بارے میں بھی جانیں۔

عام طور پر ، سامان کی ترجیح ABC تجزیہ کے طریقہ کار کا استعمال کرتے ہوئے کی جاتی ہے ، جس میں انوینٹریوں کو ان کی قیمت کے مطابق درجہ بندی کیا جائے گا۔

سامان کے ذخیرے کی پیش گوئ حرکت
اگلی حکمت عملی یہ ہے کہ فروخت ہونے والے سامان کے ذخیرے کی نقل و حرکت کے حوالے سے کوئی پیش گوئ یا پیش گوئی کی جائے۔ یعنی بیچنے والے کو آنے والے وقت کے لئے سامان کے ذخیرے کی مقدار کا اندازہ لگانا ہوگا۔

ایسا اس لئے کیا گیا ہے کہ بعد میں سامان کی کمی یا زیادتی نہ ہو۔ پیش گوئی کرکے ، فروخت کنندہ اگلی مدت کے لئے سامان کا کافی ذخیرہ تیار کرسکتا ہے ، جس سے کاروباری استحکام متاثر ہوتا ہے۔

 

سامان وقتا فوقتا چیک کریں

نقصان یا نقصان یہ دونوں چیزیں ہیں جن کو بیچنے والے بہت گریز کررہے ہیں۔ اس پر قابو پانے کے ل it ، گودام میں وقتا فوقتا سامان کی جانچ کرنا ضروری ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ سامان کی دستیابی موجودہ اطلاعات کے مطابق ہے ، تاکہ ریکارڈ شدہ اسٹاک کی تعداد کم نہ ہو۔

 

ہر آئٹم کے لئے کوڈ فراہم کریں

اگر آپ مختلف قسم کے رنگ برنگے مصنوعات کی ایک بڑی تعداد کو مارکیٹ کرتے ہیں تو ، بیچنے والے کو ہر شے کے لئے ایک کوڈ فراہم کرنا ہوگا۔ اس کا کام یہ ہے کہ بیچنے والے کو فروخت کرتے وقت مزید مخصوص قسم کے سامان تلاش کرنا آسان بنادیں۔ کوڈ فروخت ہونے والی مصنوعات کے نام کا ابتدائی ہوسکتا ہے۔

ہر سیلز چینل میں اشیاء کو ٹریک کریں
ایک سے زیادہ ای کامرس چینل پر مصنوعات بیچنے کے لئے فروخت کنندہ کو ہر سیل چینل میں سامان کی انوینٹری کی نگرانی میں زیادہ سختی کی ضرورت ہوتی ہے۔ سامان کی مانگ میں اضافہ ہونے پر اسٹاک کی آسامیوں سے بچنے کے لئے ایسا کیا جاتا ہے۔

 

زیادہ موثر ہونے کے لئے اسٹوریج کو منظم کریں

ناپسندیدہ چیزوں کو ہونے سے بچنے کے ل، ، بہتر ہے اگر اسٹوریج ایریا میں آئٹمز کا اہتمام کیا جائے تاکہ وہ صاف ستھرا ہوجائے۔ صاف انتظام کے ساتھ ، خود بخود خراب اور کھوئی ہوئی اشیاء کو کم کردیا جائے گا۔ اس کے علاوہ ، بیچنے والوں کو اپنی ضرورت کی اشیاء تلاش کرنے میں بھی کوئی پریشانی نہیں ہوتی ہے۔

انوینٹری مینجمنٹ ایپلی کیشن کا استعمال کریں
اگر دستی طور پر انتظام کیا جائے تو بڑی مقدار میں انوینٹری بہت پریشانی ہوگی۔ ڈیٹا انٹری کی غلطیوں کا خطرہ بہت زیادہ ہے۔

لہذا ، یہ وقت ہے کہ ای کامرس میں فروخت کنندگان انوینٹری مینجمنٹ ایپلی کیشن کا استعمال کرتے ہوئے سوئچ کریں جو حقیقی وقت میں انوینٹری کا نظم و نسق اور ریکارڈ کرتے ہیں اور حساب کتاب کے درست نتائج مہیا کرتے ہیں۔

ایک درخواست جس پر انوینٹری کے انتظام کے ساتھ ساتھ مالی پریشانیوں پر بھی بھروسہ کیا جاسکتا ہے وہ ہے جرنال از میکری۔ جرنال کلاؤڈ پر مبنی اکاؤنٹنگ سافٹ ویئر ہے جو آپ کے کاروبار کی ضروریات کو پورا کرسکتا ہے ، بشمول ریئل ٹائم انوینٹری مینجمنٹ۔

بزنس ایکٹرز کے لvent انوینٹری مینجمنٹ کے فوائد
بیچنے والوں کے لئے انوینٹری مینجمنٹ کے تین اہم فوائد ہیں:

مارکیٹ میں سامان کا ذخیرہ برقرار رکھیں
انوینٹری مینجمنٹ کے ساتھ ، بیچنے والے ہر ایک ای کامرس چینل میں کتنا اسٹاک مہیا کرنا چاہ. اس کا اندازہ لگا سکتے ہیں۔ تاکہ بیچنے والے کو مارکیٹ کی طلب سے نفع اٹھانے کا موقع کھو نہ جائے۔

 

کسٹمر کی اطمینان میں اضافہ کریں

اچھی انوینٹری مینجمنٹ کے ذریعہ ہر بار جب وہ سامان خریدنا چاہتا ہے تو گاہک سے ملاقات کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس سے یقینی طور پر گاہکوں کی اطمینان میں اضافہ ہوگا جو گاہک کی نظر میں بیچنے والے کی بہتر شہرت کا باعث بنے گا۔

 

سامان کی دیر سے فراہمی کے خطرے کو روکیں

صارفین کو سامان کی دیر سے فراہمی ایک ایسی چیز ہے جس سے بیچنے والے کو گریز کرنا چاہئے۔ اس پر درست انوینٹری گنتی کے ذریعے قابو پایا جاسکتا ہے ، تاکہ سامان آرڈر ہونے کے فوری بعد بھیج دیا جاسکے۔

میونٹری اکاؤنٹنگ سوفٹ ویئر کے ذریعہ جرنل کا استعمال کرکے اچھی انوینٹری مینجمنٹ کے فوائد کو بہتر بنایا جاسکتا ہے۔ اس طرح ، تمام کاروباری لین دین کو ریکارڈ کیا جائے گا اور اس پر کارروائی کی جائے گی جب تک کہ وہ خود کار طریقے سے جامع مالی رپورٹیں نہ بن جائیں۔ آپ میکری کے ذریعہ جرنال میں پائے جانے والے ٹولز کے ذریعہ فروخت کے بہاؤ کو آسانی سے دیکھ سکتے ہیں اور سیکھ سکتے ہیں۔ 14 دن تک مفت آزمائش کے ل now اب خود کو رجسٹر کریں۔

میکاری اکاؤنٹنگ سوفٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کو کاروبار کی مالی اعانت کا انتظام آسان بنانے کے ل features مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالیاتی رپورٹس ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، بشمول خریداری کی رسیدوں اور ادائیگیوں کو بھی شامل کرسکتا ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Check Also

نظر انداز کرنا سیکھئے۔۔۔

ترکھان دکان بند کر کے گهر گیا تو کہیں سے گهومتا پهرتا ایک سیاہ کوبرا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *