جکارتہ پی ایس بی بی کے دوران کاروباری افراد کے قواعد کی تعمیل کرنی ہوگی

DKI جکارتہ کی صوبائی حکومت نے بالآخر پیر ، 14 ستمبر 2020 کو بڑے پیمانے پر سماجی پابندیوں (PSBB) کو نافذ کرنا جاری رکھا ہے ، حالانکہ معاشرے کے مختلف حلقوں میں اس کے اچھ .ے اور نقائص موجود ہیں۔

کاروباری اداکاروں کے لئے ، پی ایس بی بی کے بہت سارے قواعد موجود ہیں جن کا مشاہدہ اور ان پر عمل درآمد کرنا ضروری ہے تاکہ وہ پابندیوں کے تابع نہ ہوں اور مستقبل میں ان کے کاروبار میں بھی رکاوٹ ہوں۔

کاروباری سرگرمیوں سے متعلق متعدد قواعد و ضوابط جکارتہ کے خصوصی دارالحکومت ریجن کے گورنر کے قواعد و ضوابط میں درج ہیں ۔2020 کے گورنر ریگولیشن نمبر 33 میں ترمیم سے متعلق کورونا وائرس کی بیماری سنبھالنے میں بڑے پیمانے پر سماجی پابندیوں 2019 (کوویڈ – 19) کے نفاذ سے متعلق۔

 

محدود سرگرمی کی سرگرمی

ڈی کے آئی جکارتہ پرگب نمبر کے آرٹیکل 9 کی دفعات میں 88/2020 نے واضح کیا کہ پی ایس بی بی کے نفاذ کے دوران ، کام کی جگہ یا دفتر میں کام کرنے کی سرگرمیوں پر عارضی پابندیاں عائد تھیں۔ مثال کے طور پر ، تمام ملازمین کے لئے گھر یا رہائش گاہ سے کام کرنے کا طریقہ کار ترتیب دے کر۔ یہ اصول غیر ضروری کاروباری شعبے کے لئے خاص طور پر درست ہے۔

جیسا کہ معلوم ہے ، یہاں 11 ضروری کاروباری شعبے ہیں جن کو اپنا کاروبار جاری رکھنے کی اجازت ہے۔ گیارہ کاروباری شعبوں میں صحت کے شعبے ، کھانے پینے کی اشیاء ، خوراک ، مشروبات ، توانائی ، مواصلات اور انفارمیشن ٹکنالوجی شامل ہیں۔

اس کے علاوہ ، مالیاتی شعبہ ، لاجسٹکس ، مہمان نوازی ، تعمیرات ، اسٹریٹجک صنعتوں ، بنیادی خدمات ، عوامی افادیت اور صنعتوں کو قومی اہم اشیاء اور کچھ مخصوص اشیا ، اور روز مرہ کی ضروریات کے شعبے کے طور پر نامزد کیا گیا ہے۔

 

ہیلتھ پروٹوکول کے ساتھ کام کرتے رہیں

آجروں سے ملازمین کو گھر پر کام کرنے کی درخواست کرنے کی اپیل کے باوجود ، ڈی کے آئی جکارتہ صوبائی حکومت آج بھی آجروں کو کام کی سرگرمیاں انجام دینے کی اجازت دیتی ہے۔ شرط یہ ہے کہ ایک ہی وقت میں ملازمت کی جگہ پر رہنے والے زیادہ سے زیادہ تعداد کے ل for صلاحیت کی حد کا اطلاق کریں۔ اگر گھر سے کام کرنے کا طریقہ کار نہیں اٹھایا جاسکتا ہے تو اس کی اجازت ہونی چاہئے۔

پی ایس بی بی میں محدود کاروباری خدمات
تاجروں سے کہا جاتا ہے کہ وہ فراہم کردہ خدمات اور کاروباری سرگرمیاں محدود بنیادوں پر جاری رکھیں۔ تاہم ، آجروں کو بھی مزدوروں کی پیداوری اور کارکردگی کو برقرار رکھنا چاہئے۔

 

کارکنوں کو تحفظ دیں

اس کی ترقی میں ، آجروں کو بھی عزم ہے کہ اگر کارکنوں کو کوڈ ۔19 کے سامنے لایا جاتا ہے تو وہ کم سے کم 3 × 24 گھنٹوں کے لئے کام کی جگہ پر سرگرمیاں روکیں۔ اس کے علاوہ ، کاروباری افراد کو کام کی جگہ کے آس پاس کے مقام اور ماحول کی حفاظت کو برقرار رکھنا چاہئے۔

بطور بزنس اداکار آپ کو بھی ان کارکنوں کو تحفظ فراہم کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جن کو قوانین اور ضوابط کی دفعات کے مطابق کوویڈ 19 کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

 

کام کی جگہوں پر کوویڈ ۔19 کو روکیں

ضابطے میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ کاروباری مالکان کو کام کی جگہوں پر کوویڈ 19 کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے جدوجہد کرنے کا پابند ہے۔ آپ کام کے ماحول کو صاف کرنے ، فرشوں ، دیواروں اور کام کرنے کی جگہ کے سازوسامان کی جراثیم کشی کے ذریعہ یہ کام کرتے ہیں۔ آخر میں ، غیر مجاز پارٹیوں تک رسائی بند کرنا۔

یہ بات ناقابل تردید ہے کہ پی ایس بی بی کی حالت اور کوویڈ ۔19 کے جاری پھیلاؤ نے کاروباری پیداوری کو کافی حد تک رکاوٹ بنا ہوا ہے۔ پیداواری صلاحیت میں حائل رکاوٹوں کو کم کرنے کے ل you ، آپ آن لائن اکاؤنٹنگ سافٹ ویئر ٹکنالوجی سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں ، ان میں سے ایک جرنل از میکاری ہے۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کو مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالیاتی رپورٹوں ، انوینٹری ، لین دین سے متعلق مفاہمت ، جیسے ریکارڈنگ خریداری رسیدوں اور ادائیگیوں کے ساتھ کاروباری مالیات کا انتظام آسان بنا سکتا ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ تک پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20٪ ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

اپنا تبصرہ بھیجیں