جکارتہ PSBB کی خلاف ورزی کرنے والے تاجروں کے لئے پابندیوں کی تفصیلات

ڈی کے آئی جکارتہ کی بڑے پیمانے پر سماجی پابندیوں (پی ایس بی بی) کی پالیسی کا دوسرا مرحلہ 14 ستمبر 2020 کو شروع ہوا ہے۔ تاجروں سمیت معاشرے کے تمام اراکین کو لاگو قواعد و ضوابط پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر نہیں تو ، تاجروں کے لئے پابندیوں کی ایک فہرست موجود ہے جو جکارتہ PSBB کے دور میں قواعد کو توڑتے ہیں۔

تاجروں کے لئے جکارتہ PSBB کے قواعد

کاروباری اداکاروں کے لئے ، پی ایس بی بی کے بہت سارے قواعد موجود ہیں جن کا مشاہدہ اور ان پر عمل درآمد کرنا ضروری ہے تاکہ وہ پابندیوں کے تابع نہ ہوں اور مستقبل میں ان کے کاروبار میں بھی رکاوٹ ہوں۔

کاروباری سرگرمیوں سے متعلق متعدد قواعد و ضوابط جکارتہ کے خصوصی دارالحکومت ریجن کے گورنر کے قواعد و ضوابط میں درج ہیں 2020 کے گورنر ریگولیشن نمبر 33 میں ترمیم سے متعلق کورونا وائرس کی بیماری 2019 سے نمٹنے میں بڑے پیمانے پر سماجی پابندیوں کے نفاذ سے متعلق (کوویڈ۔ 19) ڈی کے آئی جکارتہ صوبے میں۔

ان میں سے کچھ آجر ہیں جو دفتر یا کام کی جگہ پر کام کرنے والے ملازمین کی سرگرمیوں کو محدود کردیں۔ اس کے علاوہ ، کاروباری مالکان کو بھی اپنی کاروباری خدمات کو محدود کرنے کی ضرورت ہے۔

بطور کاروباری مالک آپ صحت کے پروٹوکول کی تعمیل میں سرگرمیاں انجام دے سکتے ہیں۔ نہ صرف یہ ، آپ کارکنوں کو تحفظ فراہم کرنے کے بھی پابند ہیں ، خاص طور پر پیشہ ورانہ صحت اور حفاظت کے عوامل سے متعلق۔ حتمی اصول جس کے ساتھ آجروں کو عمل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے وہ یہ ہے کہ وہ اپنے کام کی جگہ پر کوویڈ 19 کے پھیلاؤ کو روکیں

صحت عامہ کے تحفظ کے بارے میں ، کاروباری اداکار جو کام کی سرگرمیاں کرتے ہیں ان کو دفاتر ، کام کی جگہوں ، کاروباری جگہوں ، صنعتی مقامات ، ہوٹلوں / دیگر اسی طرح کی رہائش گاہوں یا سیاحوں کے مقامات میں کوویڈ 19 ہینڈلنگ ٹیم تشکیل دینے کی ضرورت ہوتی ہے۔

ٹیم میں قیادت ، اہلکاروں کے حصے ، پیشہ ورانہ صحت اور حفاظت کے حصے اور صحت کے کارکن شامل ہیں۔

بزنس اداکار کی حیثیت سے ، آپ کو کام پر کوویڈ 19 سے متعلق معلومات کی ترقی کی نگرانی اور اپ ڈیٹ کرنے کی بھی ضرورت ہے۔ اس کے علاوہ ، آپ سے کہا جاتا ہے کہ کوکیڈ 19 ہینڈلنگ ٹیم کے ذریعہ ڈی کے آئی جکارتہ صوبائی حکومت کو تحریری طور پر رپورٹ کریں جو پہلے تشکیل دی گئی تھی۔

تاجروں کے لئے جکارتہ PSBB پابندیوں کی فہرست

اگر ایسے کاروباری اداکار موجود ہیں جو جکارتہ PSBB فیز 2 کے دوران نافذ ہونے والے متعدد ضوابط کی خلاف ورزی کرتے ہیں تو انھیں پابندیاں ملیں گی۔ کوکیڈ 19 کو روکنے اور کنٹرول کرنے کی کوششوں کے بطور صحت پروٹوکول پر عمل درآمد کے نظم و ضبط اور قانون نفاذ کے سلسلے میں 2020 کے ڈی کے آئی جکارتہ کے نمبر 79 کے ریگولیشن میں یہ بات کہی گئی ہے۔

کاروباری اداکار جو عوامی صحت کے تحفظ کے لئے اپنی ذمہ داریوں پر عمل نہیں کرتے ہیں ان پر کاروباری سرگرمیاں عارضی طور پر بند ہونے کی صورت میں انتظامی پابندیوں کے تابع ہوں گی ، بعد میں 3 × 24 گھنٹوں کے بعد نہیں۔

کاروباری اداکار جو خلاف ورزیوں کو دہراتے ہیں ان پر مندرجہ ذیل دفعات کے ساتھ انتظامی جرمانے عائد ہوں گے:

– بار بار خلاف ورزیاں IDR 50 ملین کے انتظامی جرمانے سے مشروط ہیں۔

– دو بار سرقہ کی خلاف ورزیوں پر 100 ملین روپیہ انتظامی جرمانہ عائد کیا جاسکتا ہے۔

– تین بار دہرایا جانے والی خلاف ورزیوں پر IDR 150 ملین کے انتظامی جرمانے عائد ہیں۔

اگر ہر کاروباری اداکار 7 کاروباری دنوں میں انتظامی جرمانے کی ادائیگی کی ذمہ داری کو پورا نہیں کرتا ہے ، تب تک ایک عارضی بندش اسی وقت بند کی جائے گی جب تک کہ کاروباری انتظامی جرمانہ ادا کرنے کی ذمہ داری پوری نہیں کرتا ہے۔

لہذا جکارتہ پی ایس بی بی مرحلہ 2 کے دوران تاجروں کو پابندیوں کا پابند نہ بنایا جائے ، لہذا آپ کو کاروباری سرگرمیاں انجام دینے میں محتاط رہنے کی ضرورت ہے ، یقینا پھر بھی مختلف قواعد و ضوابط کی تعمیل کرتے ہوئے۔ پی ایس بی بی کی پالیسی جسمانی طور پر کاروباری سرگرمیوں کو لامحالہ محدود کرتی ہے۔

تاہم ، اگر آپ کاروباری عملوں کی مدد کے ل technology ٹکنالوجی کا استعمال کرسکتے ہیں تو پیداوری کو کم کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ان میں سے ایک انڈونیشیا میں دستیاب آن لائن اکاؤنٹنگ سافٹ ویئر کا استعمال ہے۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کا انتظام آسان بنانے کے ل various مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالیاتی رپورٹس ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، بشمول خریداری کے رسیدوں اور ادائیگیوں کو ریکارڈ کرنا۔

جرنل بذریعہ میکاری آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن کا استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ جرنال کے ذریعہ کاروباری مالیاتی ڈیٹا پر صحیح عملدرآمد ہوتا ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

مزید معلومات کے ل you ، آپ جرنل کی ویب سائٹ ملاحظہ کرسکتے ہیں یا نیچے کے بینر پر ٹیپ کرکے 14 دن تک مفت ڈیمو آزما سکتے ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Check Also

ای کامرس بزنس میں سیلز ٹیکٹیکس سے بڑا فائدہ

فی الحال ، بہت سے کاروباری افراد روایتی طریقے سے مختلف ای کامرس چینلز کو …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *