فروخت کی قیمت میں فروخت سامان کی قیمت کا فرق جانیں

کاروبار چلانے میں ، فروخت کردہ سامان کی قیمت (COGS) اور فروخت کی قیمت بہت ضروری ہے۔ اگرچہ فروخت کردہ سامان کی قیمت اور بیچنے والے کی قیمت کچھ لوگوں سے واقف ہے ، لیکن یہ پتہ چلتا ہے کہ یہ دو چیزیں اب بھی دوسروں کے لئے الجھا رہی ہیں۔ اگرچہ وہ دونوں قیمت سے شروع کرتے ہیں ، دونوں چیزوں میں اہم فرق ہے۔

سامان کی قیمت بیچی جاتی ہے یا اکثر اسے لاگت کا سامان کی قیمت (سی او جی ایس) کہا جاتا ہے ، اخراجات اور اخراجات کی رقم ہے یا تو کمپنی کے ذریعہ براہ راست یا بالواسطہ سامان یا خدمات کے حصول کے لئے دیگر عوامل جو سامان یا خدمات حاصل کرتے ہیں جو پھر صارفین کو فروخت ہوتے ہیں۔

مختصرا، ، سامان کی فروخت کی لاگت وہ ساری عمل لاگت ہوتی ہے جو کمپنی کی طرف سے سامان یا خدمات کی تیاری یا ان کے حصول کے لئے خرچ کی جاتی ہے جو ایک خاص مدت کے دوران صارفین کو فروخت کی جاتی ہیں۔

دریں اثنا ، فروخت کی قیمت گاہکوں سے سامان یا خدمات کے ل charged قیمت وصول کی جاتی ہے۔ فروخت کی قیمت میں COGS ، غیر پیداواری لاگت اور متوقع منافع شامل ہے۔

فروخت کردہ سامان کی قیمت اور فروخت کی قیمت کے درمیان فرق

 

مندرجہ بالا وضاحت کی بنیاد پر ، ہم یہ جان سکتے ہیں کہ قیمت کی فروخت کی قیمت اور فروخت کی قیمت کے درمیان بنیادی فرق یہ ہے کہ سی او جی ایس میں صرف فروخت ہونے والے سامان کی تیاری کے لئے درکار تمام اخراجات شامل ہیں ، جبکہ فروخت کی قیمت میں سامان کے پیداواری عمل کے اخراجات ، غیر پیداواری لاگت اور بعد میں منافع بھی شامل ہے۔ پیش کردہ سامان یا خدمات کو حاصل کرنے یا استعمال کرنے کے لئے صارفین سے وصول کی جانے والی قیمت ہو۔

فروخت کردہ سامان کی لاگت کا حساب کتاب کیسے کریں

اس سے پہلے کہ ہم COGS کا حساب کتاب کرنے کے بارے میں بات چیت شروع کریں ، وہاں بہت سے اہم اجزاء موجود ہیں جن کے بارے میں پہلے معلوم ہونا ضروری ہے۔ مندرجہ ذیل تین اجزاء کو معلوم ہونا چاہئے:

سامان کی ابتدائی انوینٹری

سامان کی انوینٹری کا آغاز کمپنی کے اکاؤنٹنگ ادوار کے آغاز پر دستیاب مال کی انوینٹری ہے۔ سامان کی ابتداء والی انوینٹری کے توازن کو موجودہ ٹرائل بیلنس یا پچھلے سال کے آغاز پر آزمائشی بیلنس پر جانچ پڑتال کی جاسکتی ہے۔

سامان کی انوینٹری کا اختتام

 

سامان کی انوینٹری کا اختتام کمپنی کے اکاؤنٹنگ ادوار کے اختتام یا موجودہ مالی سال کے اختتام پر دستیاب سامان کی انوینٹری ہے۔ ختم ہونے والی انوینٹری کا بیلنس مدت کے اختتام پر کمپنی کے ایڈجسٹمنٹ ڈیٹا میں پایا جاسکتا ہے۔

خالص خریداری

 

خالص خریداری نقد یا کریڈٹ کے ذریعہ کمپنی کے ذریعہ خریدی جانے والی تجارت کی رقم ہوتی ہے ، نیز خریداریوں کے لئے نقل و حمل کی لاگت ، پھر خریداری کے منافع اور چھوٹ کے ذریعہ کٹوتی کی جاتی ہے۔

 

بیچنے والی قیمتوں کا حساب کتاب کیسے کریں

جیسا کہ اوپر تبادلہ خیال کیا گیا ہے ، فروخت کی قیمت صارفین یا سامان یا خدمات کے ل charged قیمتوں کی قیمت ہے۔ آسان الفاظ میں ، فروخت کی قیمت کا حساب درج ذیل طریقوں سے لگایا جاسکتا ہے:

بیچنے کی قیمت = پیداوار لاگت + غیر پیداواری لاگت + متوقع منافع

واضح ہونے کے لئے ، ہم مثال کے طور پر مندرجہ بالا حساب کتابی فارمولا استعمال کرسکتے ہیں۔

سامان تیار کرنے کے لئے ، اے بی سی ڈی کمپنی ،000 3،000،000.00 کی لاگت کرتی ہے ، جس کی لاگت 1،500،000.00 روپیہ کی پیداوار کے عمل سے باہر ہے ، اور 1،000،000.00 کی توقع منافع ہے۔ فروخت کی قیمت کیا ہے؟

بیچنے کی قیمت = پیداوار لاگت + غیر پیداواری لاگت + متوقع منافع

 

فروخت کی قیمت = IDR 3،000،000.00 + IDR 1،500،000.00 + IDR 1،000،000.00

= IDR 5،500،000.00

لہذا ، اے بی سی ڈی کمپنی کے ذریعہ فروخت کردہ سامان کی فروخت کی قیمت 5،500،000.00 ہے۔

اگرچہ یہ آسان نظر آرہا ہے ، لیکن سی او جی ایس کا حساب کتاب کرنا اور قیمت کو دستی طور پر فروخت کرنا بہت ہی الجھاؤ ہوگا۔ ایک حل کے طور پر ، آپ آن لائن اکاؤنٹنگ سوفٹ ویئر جورنال برائے میکاری کو اپنے مالی آٹومیشن ٹول کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں۔ روزنامچے اکاؤنٹنگ سوفٹویئر ہیں جو آپ اپنے اسمارٹ فون کے ذریعے بھی آن لائن آسانی سے استعمال کرسکتے ہیں۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کو مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالی رپورٹوں ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، جیسے ریکارڈنگ خریداری رسیدوں اور ادائیگیوں کے ساتھ انتظام کرنا آسان بنا سکتا ہے۔

جرنل کا استعمال کرکے ، آپ اخراجات ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ جرنل کے ذریعہ بزنس مالیاتی ڈیٹا پر مناسب عمل ہوتا ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

یہاں جرنل سے متعلق تمام معلومات حاصل کریں اور ذیل میں بینر پر ٹیپ کرکے 14 دن کی مفت آزمائش سے لطف اندوز ہوں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Check Also

کرپٹو میزائل پھر اڑ گیا

اگر پچھلے 2019 میں بٹ کوائن نے ثابت کیا کہ بلبلا کے بعد زندگی ہے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *