متعدد ای کامرس چینلز پر فروخت کا انتظام کرنے کے لئے رہنما

ای کامرس میں خوردہ کاروبار ایک ایسا کاروبار ہے جو خوردہ میں سامان براہ راست خریداروں کو فروخت کرتا ہے۔ خوردہ کاروبار انڈونیشیا میں کافی مشہور ہے کیونکہ انڈونیشیا کی آبادی کافی زیادہ ہے اور یقینی طور پر ہر دن اس کی کافی زیادہ ضرورت ہے۔ انڈونیشیا میں خوردہ کاروبار کی ترقی بھی بہت تیز ہے۔

نہ صرف سہولت اسٹورز یا سپر مارکیٹوں کی شکل میں ، خوردہ کاروبار بھی دور دراز علاقوں میں گھریلو دکانوں کے ذریعہ ترقی کرتا ہے جو انفرادی طور پر منظم ہوتے ہیں۔ اس طرح کی گھریلو دکانیں اکثر انڈونیشیا کے علاقوں میں پائی جاتی ہیں جو اب بھی دیہی علاقوں میں شامل ہیں۔ شہری علاقوں میں خوردہ کاروبار کے ل you ، آپ انہیں سپر مارکیٹوں یا سپر مارکیٹوں کے ذریعے تلاش کرسکتے ہیں۔

خوردہ کاروبار میں واقعی انڈونیشیا میں ترقی کا ایک بہت بڑا موقع ہے۔ خاص طور پر اگر کاروباری مالک ایسے ممتاز برانڈ کو راغب کرنے میں کامیاب ہوجاتا ہے جس کی بہت سے لوگوں کی طلب ہے اگر مقام اس کی مدد کرتا ہے تو خوردہ کاروبار کے مواقع بھی زیادہ ہوتے ہیں۔ جتنا بھیڑ اور بہت سے لوگوں کے پاس گزرے گا ، اتنے زیادہ گراہک بھی آئیں گے۔

خوردہ کاروبار کے بڑے مواقع کے ساتھ ، خوردہ کاروباری مقابلہ بھی سخت تر ہوتا جارہا ہے۔ خوردہ کاروباری اداروں کے مابین سخت مقابلہ کاروباری مالکان کو یہ سوچنا پڑتا ہے کہ مقابلہ کے دوران زندہ رہنے کے لئے وہ جو خوردہ کاروبار چلاتے ہیں ان کی کارکردگی کو زیادہ سے زیادہ کس طرح استعمال کریں۔

کچھ حکمت عملی جو خوردہ کاروباری مالکان کر سکتے ہیں وہ ہیں بعض اوقات میں چھوٹ فراہم کرنا۔ مثال کے طور پر ، ملازمین کی تنخواہ کی تاریخوں پر پرومو اور چھوٹ فراہم کرنا جو بہت سارے صارفین کو ضروریات کے لئے خریداری کرے گا۔ یہ حکمت عملی کچھ خوردہ کاروبار میں واضح ہے۔

ایک اور حکمت عملی جو خوردہ کاروباری مقابلہ کرسکتی ہے وہ ہے شاخیں کھولنا یا کسی بڑی مارکیٹ تک پہنچنا۔ برانچ کھولنے سے ، عوام آپ کے کاروبار کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں گے۔ آن لائن سسٹم کے ذریعہ ٹارگٹ مارکیٹ کو بھی بڑھا سکتا ہے اور آن لائن کے ذریعہ فروخت کی جاسکتی ہے۔

مسابقتی خوردہ کاروبار میں زندہ رہنے کے ل a ، کاروبار کو مالیات کا انتظام کرنے میں ماہر ہونا چاہئے۔ اگر مالیات کا صحیح انتظام نہ کیا گیا تو کاروبار آسانی سے دیوالیہ ہوجائیں گے۔ فنانس کاروبار میں ایک حساس چیز ہے۔ لہذا ، مناسب انتظام ایک زبردست خوردہ کاروبار کرے گا۔

کاروباری مالیات کا انتظام کرنے کا ایک آسان طریقہ یہ ہے کہ کاروبار میں پائے جانے والے ہر لین دین کے لئے سیل انوائس کا انتظام کیا جائے۔ سیل انوائس کا انتظام کرنا بہت ضروری ہے کیونکہ یہ ایک اہم دستاویز ہے جو بعد میں مالی رپورٹ بنانے میں استعمال ہوگی۔

کاروباری ترقی بالواسطہ طور پر سیل انوائس سے طے کی جاتی ہے۔ سیل انوائس سے ، کاروبار کا مالک ٹریک کرسکتا ہے کہ ایک مخصوص مدت کے دوران کتنے پروڈکٹ فروخت ہوئے اور کتنا منافع ہوا۔ سیل انوائس مالی بیانات کا ایک جزو ہیں جو کاروبار کے ل for بھی اہم ہیں۔

سیل انوائس کا وجود خوردہ کاروبار کیلئے آسان بنائے گا۔ مذکورہ وجوہات کے علاوہ ، یقینا، ، کاروبار زیادہ مالی طور پر منظم ہوتے جارہے ہیں۔ سامان کے اسٹاک کو سیل انوائس ڈیٹا کے ذریعے مناسب اور آسانی سے ٹریک کیا جاسکتا ہے۔ تاکہ آپ کو فوری طور پر پتہ چل سکے کہ کون سی اشیا فروخت ہوئی ہیں اور کون نہیں ہیں۔

سیل انوائس کی تخلیق عام طور پر ایم ایس ایکسل کا استعمال کرتی ہے۔ کاروباری مالک کو محترمہ ایکسل میں ڈیٹا کے ل advance پیشگی بندوبست کرنا چاہئے تاکہ بعد میں عمل آسانی سے چل سکے۔ لیکن محترمہ ایکسل کو استعمال کرنے میں دشواری یہ ہے کہ جب کمپیوٹر خراب ہوجاتا ہے یا غلطی ہوتی ہے تو ڈیٹا آسانی سے ختم ہوجاتا ہے۔

سیل انوائسز بنانے کا ایک اور آسان اور موثر طریقہ اکاؤنٹنگ ایپلیکیشن کا استعمال کرنا ہے جو جرنل جیسی سیل انوائس فیچر سے لیس ہے۔ پہلے پیچیدہ انتظامات کیے بغیر روزناموں میں فروخت رسیدیں آسان اقدامات میں کی جاسکتی ہیں۔

ضائع ہونے کی فکر کیے بغیر بھی ڈیٹا آسانی سے محفوظ ہوجاتا ہے کیونکہ جریدہ کلاؤڈ ٹکنالوجی پر مبنی ہے ، جو خود بخود تمام داخل کردہ ڈیٹا کو بیک اپ بناتا ہے۔ فروخت رسیدوں کا انتظام کرنے میں مدد کے لئے جرنل کا استعمال کرنا خوردہ کاروبار کا صحیح حل ہوسکتا ہے۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کو مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالی رپورٹوں ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، جیسے ریکارڈنگ خریداری رسیدوں اور ادائیگیوں کے ساتھ انتظام کرنا آسان بنا سکتا ہے۔

آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن جورنال بذریعہ میکاری استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ کاروبار کے مالی اعداد و شمار پر جرنال کے ذریعہ مناسب طریقے سے کارروائی کی جاتی ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

مزید معلومات کے ل you ، آپ جرنل کی ویب سائٹ ملاحظہ کرسکتے ہیں یا ذیل میں بینر پر ٹیپ کرکے 14 دن کے مفت ڈیمو کی کوشش کرسکتے ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Check Also

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی بربریت کی نئی مثال

نگِ عظیم دوم کے خاتمے کے بعد بااثر اقوام نے اقوامِ متحدہ کے نام سے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *