ویکیپیڈیا 10 ہزار ڈالر سے تجاوز کر گیا ، لیکن جلدی سے 10 فیصد سے زیادہ گر گیا

ان دنوں میں بٹ کوائن افراتفری سے داخل ہوا تھا آدھے حصے – کریپٹورکرنسی کھودنے والوں کے ل reward انعام کے سککوں کی تعداد کو آدھا کرنا۔ اتوار کے اوائل کے اوقات میں ، سب سے زیادہ مقبول اور سب سے بڑی مارکیٹ کیپٹلائزیشن کریپٹوکرنسی کورونا وائرس کی وجہ سے دو ہفتوں میں پہلے سے خاتمے کی سطح پر واپس آنے کے بعد اپنی قیمت کا 10٪ تیزی سے کھو چکی ہے۔

جمعہ کو itc 10،000 سے زیادہ میں جھانکنے کے بعد ، بٹ کوائن اس وقت فی سکہ تقریبا8 8،800 ڈالر میں تجارت کررہا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ جو چیز cryptocurrency منڈیوں پر حاوی ہے وہ کورونا وائرس کے بارے میں خبر نہیں ہے ، جیسا کہ روایتی اسٹاک ایکسچینجز کا معاملہ ہے ، لیکن آدھے حصے کے ساتھ اصل میں کیا ہوگا۔ ابتدائی طور پر ، کریپٹو کرنسیوں کو کورونا وائرس نے سخت نقصان پہنچایا تھا اور مارچ کے وسط کے دنوں میں ہی ان کی قیمت کا 50٪ سے زیادہ ضائع ہوگیا تھا۔ اس طرح ، فی الحال ڈیجیٹل اثاثے اسٹاک مارکیٹوں کے مطابق رہنا بند کردیتے ہیں ، جہاں بازیافت بہت سست ہے اور سر فہرست اشاریہ فروری میں اپنی اقدار سے بہت دور ہیں۔

ہولونگ 12 مئی کو طے ہے۔ اب تک ، دو ایسے ہی واقعات ہوچکے ہیں ، جس کے بعد بٹ کوائن کی قیمت میں نمایاں اضافہ ہوا۔ معاشی منطق یہ ہے کہ طلب رسد کی کمی کے برابر ہی رہتی ہے ، جس کی وجہ سے قیمت میں اضافہ ہوتا ہے ، یا یہ ایک خود تکمیل پیش گوئی ہوسکتی ہے۔

ایڈورٹائزنگ
دلچسپ بات یہ ہے کہ ، نہ صرف بٹ کوائن بلکہ تمام وسیع پیمانے پر تجارت کی جانے والی کرپٹو کارنسیس – جیسے ایٹیریم اور رپل – کی قیمت بھی لائن میں گر گئی ، حالانکہ اس کی کوئی حد نہیں ہے۔ اس کا مطلب یا تو خود کار طریقے سے طے شدہ فروخت ہوتا ہے جب ایک خاص قیمت کی حد عبور ہوجاتی ہے ، یا ایک وسیع پورٹ فولیو والے فنڈ سے بڑے پیمانے پر اثاثوں کی بڑے پیمانے پر فروخت ہوتی ہے۔ زیادہ تر امکان ہے کہ یہ ایک بڑے کھلاڑی کے ذریعہ اثاثوں کی تقسیم ، اور خود کار فروخت کے ساتھ مل کر دو کا مرکب ہے۔ اس سمت میں کریپٹو کارنسیوں کی بحالی کو ثبوت سمجھا جاسکتا ہے۔ مثال کے طور پر ، بٹ کوائن اپنی قدر میں کچھ حاصل کرنے سے پہلے 8،100 ڈالر کے سک toے پر نیچے چلا گیا۔ کریپٹو کارنسیس کی گمنامی ٹریڈنگ کی وجہ سے ، ان نظریات کی تصدیق نہیں ہوسکتی ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Check Also

بہت سے ای کامرس چینلز پر انوینٹری کا انتظام کرنے کی حکمت عملی

بہت سارے ای کامرس چینلز میں انوینٹری مینجمنٹ یا انوینٹری مینجمنٹ ، یقینا ، ایسی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *