کمپیوٹر سیلز انوائس بنانا سیکھنا آسان ہوجاتا ہے

کاروبار میں ، یقینا every ، ہر لین دین کو ریکارڈ کرنا ضروری ہے تاکہ ایسے ریکارڈ موجود ہوں جو کمپنی کے مالی حساب کے لئے محفوظ کیے جاسکیں۔ اس ریکارڈ شدہ ریکارڈ کو سیل انوائس بھی کہا جاسکتا ہے۔ ڈیجیٹل دور میں ، کمپیوٹر سیل انوائس کمپنیوں کے لئے آسان بناتے ہیں کیونکہ وہ روایتی رسیدوں سے زیادہ عملی طور پر استعمال ہوسکتے ہیں۔

کمپنیوں کے لئے سیل انوائس کے بہت سے استعمال ہوتے ہیں۔ اس کے کچھ افعال ، یعنی ، سامان کی ہر لین دین کے ریکارڈ کے طور پر ، جو مال گزارتے ہیں ، گودام کے ذخیرے کے ل supporting معاون ٹولز تک ، مالی رپورٹوں کے ثبوت کے طور پر کام کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، فروخت کے رسید بھی سامان کی حیثیت اور حالت کے ریکارڈ کے طور پر کام کرتے ہیں۔

کمپنیوں کے لئے یہ ضروری ہے کہ وہ ہر لین دین میں سیل انوائس رکھیں۔ تاکہ مال پر اعداد و شمار کو ریکارڈ کرنے میں غلطیوں سے بچنے کے ساتھ ساتھ فروخت کی طرف سے مالی ریکارڈ بھی۔ اس کے علاوہ ، صارفین کے پاس بھی لین دین کے ثبوت موجود ہیں تاکہ اگر سامان یا خدمات کو کوئی نقصان ہو تو ، گراہک متبادل کی درخواست کرسکتے ہیں یا انوائس کے ثبوت کے ساتھ واپس آسکتے ہیں۔

فی الحال ، ابھی بھی بہت سارے کاروبار ہیں ، خاص طور پر چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں (ایس ایم ایز) ، جو دستی طریقہ کا استعمال کرتے ہوئے سیل انوائس کرتے ہیں۔ زیربحثی دستی طریقہ کاغذ کا ایک ٹکڑا استعمال کرنا ہے یا مائیکروسافٹ ایکسل کے ساتھ۔

مائیکروسافٹ ایکسل کے ساتھ سیل انوائس بنانا بہت سارے لوگوں کے ل fair کافی آسان طریقہ ہے۔ لیکن ذخیرہ شدہ ڈیٹا میں ضائع ہونے کا امکان ہے اور اسے صاف طور پر ریکارڈ نہیں کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ ، فروخت کے رسید کو ریکارڈ کرنا غلطیوں کا شکار ہے ، خاص طور پر برائے نام قیمت یا سامان کی مقدار لکھ کر۔ انوائسز کو کمپنی کے مالی بیانات کے ساتھ بھی ضم نہیں کیا جاتا ہے تاکہ ریکارڈنگ کی غلطیاں ہوسکیں۔

دستی فروخت رسید بھی کافی وقت طلب اور اعلی سطح کی پیچیدگی کے حامل ہیں۔ اگر آپ ایپلی کیشن کا استعمال کرکے سیل انوائس بناتے ہیں تو یہ آسان ہوگا۔

زیر التواء درخواست اکاؤنٹنگ کی درخواست ہے۔ اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن ٹیکس انوائس تخلیق کی خصوصیت سے لیس ہے جو اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن سسٹم کے ساتھ مربوط ہے۔ تاکہ جب بھی ضرورت ہو کمپنیاں آسانی سے اور جلدی سیل انوائس کو پرنٹ کرسکیں۔

دستی طریقہ استعمال کرنے کے مقابلے میں ، ٹیکس رسیدوں پر کارروائی کرنے کے لئے اکاؤنٹنگ ایپلیکیشن کا استعمال کرکے بہت ساری سہولیات حاصل ہوں گی۔ مثال کے طور پر ، اکاؤنٹنگ ایپلی کیشنز میں زیادہ درست حساب کتاب ہے تاکہ انسانی غلطیاں ہونے کا امکان کم ہی ہو۔

دوسرا فائدہ یہ ہے کہ اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن سسٹم کو دیگر خصوصیات کے ساتھ مربوط کیا گیا ہے۔ سیل انوائس کو سامان کے اسٹاک میں ایڈجسٹ کیا گیا ہے۔ تاکہ جب بھی سیل انوائس تیار ہوجائے ، سامان کا ذخیرہ بھی بیچی گئی رقم کی پیروی کرے۔ اس سے کمپنیوں کو کمپنی سامان کا ذخیرہ لینے میں آسانی ہوجاتی ہے۔

کمپیوٹر سیلز انوائس کیسے بنائیں

 

بہت سارے اکاؤنٹنگ سوفٹویئر ہیں جن کا استعمال آسانی سے سیل انوائس بنانے کے لئے کیا جاسکتا ہے۔ مائیکروسافٹ ایکسل سے اکاؤنٹنگ ایپلی کیشنز تک شروع کرنا جو خاص طور پر کارپوریٹ اکاؤنٹنگ کے عمل کے ل made بنایا گیا ہے۔ اسے بنانے کا طریقہ زیادہ مختلف نہیں ہے۔

محترمہ ایکسل کو پہلے اسے دستی طور پر ترتیب دینے کی ضرورت ہوگی۔ آپ کو اپنی کمپنی کا نام کے ساتھ ساتھ لوگو بھی مرتب کرنا ہوگا ، پھر کھیتوں کو انوائس انوائس کے طور پر میچ کرنے کا اہتمام کریں۔ یہ بھی یقینی بنائیں کہ اعداد و شمار کو باقاعدگی سے بیک اپ کیا جائے تاکہ یہ آسانی سے ختم نہ ہو۔

اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن کے ساتھ ، آپ کو صرف ضروری ڈیٹا درج کرنے کی ضرورت ہے کیونکہ کمپنی کا ڈیٹا اور لوگوز پہلے سے موجود ہیں۔ اس کے علاوہ ، اکاؤنٹنگ ایپلی کیشنز کا استعمال کرتے ہوئے سیل انوائس بھی زیادہ عملی اور درست ہیں کیونکہ حسابات کا اطلاق پہلے ہی ایپلی کیشن سسٹم کے ذریعہ کیا جاتا ہے۔

اپنے بزنس ٹیکس انوائسز بنانے کے ل account اکاؤنٹنگ ایپلی کیشنز کا استعمال کاروبار کے عمل کا ایک حصہ آسان بنا دے گا۔ اکاؤنٹنگ کی درخواست تک کبھی بھی اور کہیں بھی رسائی حاصل کی جاسکتی ہے۔ آپ کو ڈیٹا کے ضائع ہونے کی بھی فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ کلاؤڈ بیسڈ اکاؤنٹنگ ایپلی کیشنز آپ کے ڈیٹا کو ہمیشہ بچائے گی۔

اکاؤنٹنگ ایپلی کیشنز میں سے ایک جو آپ استعمال کرسکتے ہیں وہ جرنل ہے۔ جریدہ سیل انوائس کی خصوصیت سے آراستہ ہے اور آپ اپنی کاروباری ضروریات کے ل every ہر خصوصیت سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ آپ کے کاروباری اکاؤنٹنگ کا عمل آسان ہوگا کیونکہ سیل انوائس جرنل کو اس میں مالیاتی رپورٹنگ سسٹم کے ساتھ مربوط کردیا گیا ہے۔

میکاری سافٹ ویئر کے ذریعہ جرنل آپ کے ل features کاروبار کی مالی اعانت کو مختلف خصوصیات کی دستیابی ، جیسے مالی رپورٹوں ، انوینٹری ، ٹرانزیکشن مفاہمت ، جیسے ریکارڈنگ خریداری رسیدوں اور ادائیگیوں کے ساتھ انتظام کرنا آسان بنا سکتا ہے۔

آن لائن اکاؤنٹنگ ایپلی کیشن جورنال بذریعہ میکاری استعمال کرکے ، آپ لاگت ، وقت اور توانائی کی بچت کرسکتے ہیں کیونکہ کاروبار کے مالی اعداد و شمار پر جرنال کے ذریعہ مناسب طریقے سے کارروائی کی جاتی ہے۔

اس ستمبر میں ، کم سے کم 24 ماہ کے لئے جرنل انٹرپرائز + پیکیج کو سبسکرائب کرنے والوں کے لئے 20٪ تک کی رعایت پرومو اور IDR 1.5 ملین تک کا کیش بیک حاصل کریں۔ نہ صرف یہ ، اگر آپ کم از کم 24 ماہ کے لئے پرو پیکیج کو سبسکرائب کرتے ہیں تو آپ 20 discount ڈسکاؤنٹ اور IDR 1 ملین تک کیش بیک کے بھی مستحق ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

About HumPK

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *